Tunnisteet

1-Perspektiivin pakopiste 1-pöytä 100leijonaa 4H aikakauslehti asiakas asiakaspalvelu asiakastilaanteet ja neuvotteleminen asiakastilanteet ja neuvotteleminen asiakastyö asiakastyön hinnoittelu blogi brain writing brändi datanomi Desingkortteli ensilumi esiintyjät esillepano esillepanosuunnittelu esillepanototeutus Fazer graaffinensuunnittelu graafinensuunnittelu perusteet ja ohjelmistot Habitare Helsinki Ikea Ikkunan pesu ikkunanpesu aine illustrator infografiikka itsenäisyys juontaja kaksipuolinen teippi Kamppi kartta kuoro kuvaustekniikka lasta leijona Leticia linjaus lisämyynti logo logonsuunnittelu luonnostelu Maricken markkinointi messu messumedia metsä metsäkuutio mittakaava mittasuhde myymäläkalusteet nyrkkeily näyteikkuna näyttelysuunnittelu näyttö ohje oman osaamisen dokumentointi opintomatka opintomatkan suunnittelu pakopiste Pentik perspektiivipiirtäminen piirtäminen pinterest planssaus Planssi Plantagen Plaza pohjapiirros pop up college presentaatio projektihallinta prosessikaavio pöytäesillepano raportti Ready 4 Bisnes ristiinmarkkinointi sarjakuva seppälä Sisu sommittelu sparraamaan suomalaisuus suomi100 suunnittelu taide taitto tapahtuma tapahtuman ilme tapahtumansuunnittelu tapahtumarkkinointi tapahtumatoteutus tapahtumatuotanto tapetti taulukko tiimi tiimioppiminen trendit tyylilajit työn aikataulutus työn suunnittelu työprosessin vaiheistus ja suunnittelu työssäoppiminen työssäoppimissopimus valmis työ valokuvaus vetonaula visualisti visualistit yrittäjiä yrittäjyys

lauantai 9. joulukuuta 2017

Viestintä digitaalisissa ympäristöissä


Bloggaaminen
  1. Suunnittele: mieti mistä haluat kirjoittaa.etsi ideoita esimerkiksi muiden blogeista ja joka päiväisestä elämästä kaikesta voi kirjoittaa
  2. Mieti lukijaa: lukijan pitää saada jotain kirjoituksesta mielihyvää tai tietoa ,toinen mikä vetoaa lukijoihin on tunteet.
  3. Kuvia: satsaa kuviin paljon ja mieti mitä kuva lisää postaukseen, kuvien tulee myös olla hyvänlaatuisia



Facebook

  1. Mieti mihin aikaan postaat: mieti että koska ihmiset ovat facebookissa illalla? juuri kun työt ovat loppuneet esim 17.00 vai ruokatauolla.
  2. Linkit: kun postaat linkkejä tee se oikein ja laita siihen ohjeita, esim. Lue blogistamme, äläkä tee perässä. Tämä saa ihmisten huomion.
  3. Hyödynnä kaikkia faceokin sovellutuksia ja integraatioita esim. kun postaat hyödynnä kohennuksia(lista josta voit kohdentaa sen tietylle ryhmälle esim vanhukset).
Instagram

  1. Kuva laatu: kukaan ei halua nähdä pixel mössöä.
  2. Kuvan tarina: kerro jotain kuvallasi muttä älä kirjoita romaania kuvatekstiin.
  3. #:kunnon häshtägit, ei liikaa ja kaikki yhteen!
  4. Postauksien säännöllisyys: postaa säännöllisesti tai erittäin usein. Ihmiset kiinnostuvat eniten laadusta ja kuvien määrästä.
  5. Viestit: voit lähettää toisten kuvia kavereillesi yksityisesti.


Youtube

  1. Säännöllisyys: ihmiset haluavat säännöllisyyttä tv:ssä joten se on tärkeää myös youtubessa, ihmiset osaavat odottaa viedoita.
  2. Laatu: sisältö on tärkeämpää kuin videon laatu, mutta videon laatua ei saa unohtaa.
  3. Palaute: kuuntele yleisöä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti